امروز شنبه  ۷ مهر ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۳/۰۸- ۱۱:۳۷ - مشاهده: ۱۴۶

مراسم یادبود شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اقشار مختلف مردم هرات، مقامات محلی، نمایندگان کشورهای خارجی و روسای نهادهای بین المللی در مراسم پاسداشت شهید آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه حضور پیدا کردند.

در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه غم انگیز، روزچهارشنبه دوم خرداد/جوزا 1403 مراسم قرائت فاتحه به همراه امضای دفتر یادبود، در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در هرات برگزار شد. این مراسم با استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه هرات از جمله علما، متنفذین، فرهنگیان، تجار و فعالان اقتصادی و ایرانیان مقیم هرات همراه بود و شرکت کنندگان با حضور خود در این محفل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و هیأت همراه مراتب تسلیت و ابراز همدردی خود را با ملت شریف ایران ابراز داشتند.

همچنین در این مراسم جمعی از مقامات محلی هرات به سرپرستی مولانا نوراحمد اسلام جار والی محترم ولایت هرات و مولوی شیر احمد عمار رئیس دفتر ارتباط خارجه این ولایت حضور داشتند و با امضای دفتر یادبود مراتب همدردی خود را با ملت ایران ابراز نمودند.

علاوه بر مقامات محلی، رئیس دفتر یوناما، سرکنسول‌ کشورهای ترکیه، پاکستان، ترکمنستان و روسای سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی نیز از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بوده و دفتر یادبود شهدای اخیر را امضا نمودند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما